Al-Mustafa International University
پنج‌شنبه | 3 | آبان | 1403

دیدار با مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی

جناب-آقای-شرافتی

دیدارحجة الاسلام والمسلمین دکتر سعیدی فاضل رئیس جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی خراسان با جناب آقای شرافتی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی جامعةالمصطفی العالمیه نمایندگی خراسان دکتر سعیدی فاضل در این دیدار که صبح روز 22 مهرماه 1403 برگزار شد، ضمن تشکر از حسن تعامل و همکاری و اهتمام اداره کل اتباع و مهاجرین درباره طلاب جامعة المصطفی نسبت به اداره تعامل وهمکاری في ما بین در جهت ایجاد بستر مناسب برای تحصیل و دانش افزایی طلاب تأکید کرد.

دکتر سعیدی فاضل افزود: ظرفیت نخبگانی جامعه المصطفی میتواند درجهت فرهنگ سازی و ساماندهی امور اتباع مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در این دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی نیز بر افزایش بیش از پیش همکاری و تعامل این اداره کل با جامعه المصطفی تأکید کرد و بیان داشت: تعمیق روابط در حوزه های فرهنگی و مذهبی و مهاجرین خارجی از جمله مواردی است که همواره در دستور کار این اداره کل می باشد.

وی با بیان اینکه جامعه المصطفی العالمیه عهده‌دار تبیین گفتمان اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده است از زحمات و تلاشهای این نهاد علمی، فرهنگی و مذهبی در خصوص ترویج و اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی قدردانی نمود.

خبر های قبلی و بعدی