Al-Mustafa International University
پنج‌شنبه | 3 | آبان | 1403

انتصاب معاون جدید پژوهش جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی خراسان

انتصاب دکتر معلمی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعیدی فاضل، رئیس جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی خراسان طی حکمی، جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد معلمی را به عنوان «معاون پژوهش جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی خراسان» منصوب کرد.

 

متن حکم جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد معلمی به شرح زیر می باشد

💠 حجة الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدمحمد معلمی زیدعزه

سلام علیکم
با استعانت از خداوند منّان و با عنایت به مراتب فضل، تعهد و سوابق ارزشمند و موفق شما در فعالیت‌های علمی پژوهشی و مدیریتی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت « معاون پژوهشی» نمایندگی جامعة‌ المصطفی در خراسان منصوب می‌نمایم.
با عنایت به جایگاه و نقش پژوهش در فرآیند تربیت علمی طلاب، انتظار می‌رود نسبت به تحقّق شاخص‌های پژوهشی سند راهبردی نمایندگی، تقویت بنیه پژوهشی طلاب، حرکت به سمت مرجعیت علمی جامعة المصطفی، توسعه کرسی‌های نظريه پردازی، نقش آفرینی طلاب و فضلای ملیتی در تحقق تمدن نوین اسلامی و تبیین عالمانه تعالیم اسلام ناب و محاسن کلام اهل بیت علیهم السلام به زبان‌های مختلف، توسعه امر ترجمه، تقویت نشریات علمی پژوهشی و انجمن‌های علمی نمایندگی اهتمام و برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.
انتظار می‌رود با تدبیر و برنامه ریزی، مجاهدت، اخلاص، تلاش پیوسته و صرف وقت لازم و با بهره گیری از ظرفیت ارزشمند اعضای هیئت علمی و گروه‌های علمی تربیتی، شاهد رشد علمی و پژوهشی متناسب با مأموریت-های المصطفی باشیم.
امید است در پرتو عنایات ذات اقدس ربوبی و توجهات حضرت ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف و در راستای توسعه گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت آرمان‌های امام راحل ره و تحقق منویّات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی قرین توفیقات الهی بوده و اعضای محترم هیئت علمی، پژوهشگران، مدیران و معاونین ارجمند مجموعه نمایندگی؛ همکاری لازم را در تحقق مأموریت‌های محوله با جنابعالی داشته باشند.

روح اللّه سعیدی فاضل
رئیس جامعه المصطفی نمایندگی خراسان

خبر های قبلی و بعدی