Al-Mustafa International University
پنج‌شنبه | 26 | مهر | 1403

امروز رسالت امت اسلامی تقویت جبهه مقاومت است

رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه خراسان

رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه خراسان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم غاصب اسرائیل گفت: حضور امت اسلامی در جهت تقویت جبهه مقاومت و اقدام عملی در برابر جنایات صهیونیست ها رسالت مهم امروز است.

به گزارش روابط عمومی جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی خراسان، حجت الاسلام و المسلمین روح الله سعیدی فاضل ، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه خراسان با صدور بیانیه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه ، و لبنان محکوم کرد .

متن بیانیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَأَن لَوِ استَقاموا عَلَی الطَّریقَةِ لَأَسقَیناهُم ماءً غَدَقًا»

دست جنایتکار رژیم منحوس صهیونیستی بار دیگر از آستین استکبار جهانی بیرون آمده و امت اسلامی را عزادار فرزندان رشید و عزیز خود نمود.

رژیم سفاک و جنایتکاری که سال های عمر ننگین خود را انباشته از ظلم های بی حدّ و حصری نموده که در حصار عدد نمی گنجد.

به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان رشید حزب الله و مردم لبنان برگ دیگری از دفتر جنایات این رژیم است.

سربازان قهرمان حزب الله لبنان در روزهای اخیر با توکل بر خداوند متعال و اراده پولادین و عزم راسخ و استوار خود توانسته اند ضربه های سهمگینی را بر پیکره رژیم منحوس اسرائیل وارد کنند و گامی بلند در تحقق وعده الهی و پیش‌بینی حکیمانه مقام معظم رهبری دامت برکاته که همان نابودی کامل این رژیم پلید و پیروزی جبهه مقاومت است بردارند.

حضور امت اسلامی در جهت تقویت جبهه مقاومت و اقدام عملی در برابر جنایات صهیونیست ها رسالت مهم امروز است.

جامعه المصطفی العالمیة ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری مد ظله العالی و مجاهد نستوه و رهبر بزرگ حزب الله لبنان آقای سید حسن نصرالله، این جنایات ددمنشانه را محکوم کرده و از تمامی اساتید، طلاب و پرسنل محترم نمایندگی المصطفی خراسان دعوت میکنم که همگام با حوزه علمیه خراسان در مراسم محکومیت این جنایات وحشیانه و حمایت کامل و قاطع از جبهه مقاومت شرکت نمایند.

روح الله سعیدی فاضل
رئیس جامعة المصطفی العالمیة نمایندگی خراسان

 

بازتاب در رسانه‌ها

خبرگزاری حوزه علمیه خراسان

خبر های قبلی و بعدی