Al-Mustafa International University
شنبه | 24 | شهریور | 1403

دیدار اعضای دبیرخانۀ اجلاسیۀ طلاب اهل قلم با رئیس نمایندگی خراسان

▫️ اعضای دبیرخانۀ اجلاسیۀ طلاب اهل قلم با حجه الاسلام والمسلمین صالح رئیس محترم نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی خراسان در ابتدای این دیدار حجه الاسلام دکتر سعیدی‌فاضل معاون پژوهش نمایندگی ضمن معرفی اعضای دبیرخانه ، گزارشی از روند شکل گیری دبیرخانه این اجلاسیه ارائه نمود. ایشان در ادامه اهداف برگزاری این اجلاسیه را آشنایی با فعالیت طلاب اهل قلم، تلاش برای رفع مشکلات و موانع، برنامه‌ریزی برای طلاب مستعد و استفاده از ظرفیت طلاب پژوهشگر برای جهت‌دهی پژوهشی دانستند.
در این دیدار همچنین حجه السلام یوسف‌نژاد مسئول دبیرخانه اجلاسیه گزارش فعالیت‌های دبیرخانه اجلاسیه در دو ماه گذشته ارائه و با ارائه آمار آثار رسیده تعداد کتاب های چاپ شده ۲۴۵ عنوان در ۶ زبان و تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه را ۲۳۰ مقاله عنوان کرد.
در ادامه این دیدار حجه الاسلام و المسلمین دکتر صالح ضمن ابراز خرسندی از برنامه‌ریزی و اجرای برنامه اهداف برگزاری اجلاسیه را معرفی و عرضه آثار فاخر پژوهشگران، تبیین دست‌آوردهای علمی المصطفی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های طلاب اهل قلم در فعالیت های علمی المصطفی، استفاده از ظرفیت‌های طلاب المصطفی در پاسخ به نیازهای دیگر نهادها در عرصه بین الملل، ساماندهی و نظام‌بخشی فعالیت های پژوهشی و زمینه‌سازی برای حمایت از پژوهشگران برشمردند.
در ادامه رئیس نمایندگی با یادآوری دیدارهای خود با برخی از طلاب اهل قلم و حضور در منازل آنها، حمایت از پژوهشگران را از وظایف مهم المصطفی و برنامه‌ریزی حمایتی را بسیار ضروری دانسته و به مواردی همچون ارائه مشاوره پژوهشی به طلاب، عقد قراردادهای پژوهشی، استفاده از پژوهشگران در برنامه‌ها، کرسی‌های علمی و کارگاه‌ها، حمایت معیشتی و تکریم طلاب اهل قلم، ایجاد صندوق حمایت از پژوهشگران، چاپ کتاب و آثار طلاب پژوهشگر، جهت‌دهی پژوهش‌ها و تقویت پژوهشگران و برگزاری کارگاه‌های علمی اشاره نمود.

🔹 لازم بذکر است اجلاسیه طلاب اهل قلم نمایندگی خراسان با حضور سخنرانان و میهمانان کشوری و پژوهشگران فعال نمایندگی روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه در نمایندگی خراسان برگزار خواهد شد. فراخوان آثار طلاب در دو بخش کتاب (تألیف و ترجمه) و مقاله علمی پژوهشی چاپ شده در نشریات دارای رتبه الف و ب تا ۳۱ مرداد ماه ادامه دارد.

خبر های قبلی و بعدی

آخرین خبرها