Al-Mustafa International University
دوشنبه | 26 | شهریور | 1403

برگزاری دوره “مستند سازی اربعین” در مجتمع آموزش عالی خواهران جامعه المصطفی نمایندگی خراسان

به گزارش روابط عمومی نمایندگی المصطفی در خراسان، واحد آموزش های کاربردی بیان جامعه المصطفی نمایندگی خراسان با همکاری صدا و سیمای خراسان رضوی، دوره "مستند سازی اربعین" را در مجتمع آموزش عالی خواهران برگزار کرد.

▫️ به گزارش روابط عمومی نمایندگی المصطفی در خراسان، واحد آموزش های کاربردی بیان جامعه المصطفی نمایندگی خراسان با همکاری صدا و سیمای خراسان رضوی، دوره “مستند سازی اربعین” را در مجتمع آموزش عالی خواهران برگزار کرد.

▫️ در اولین و دومین جلسه این دوره، کارگاه آموزشی “ساخت مستندهای انسان محور” با حضور استاد آقای نوروزنژاد برگزار شد. در این کارگاه روایت گری و انواع آن، الگوهای انتقال گزاره ها با طرحواره اولیه و ناظر بر سوژه های مختلف اعم از فعالیت خاص، شخصیت خاص، قصه و ماجرای خاص با اشکال مختلف روایتگری، تبیین شد.

▫️ سومین جلسه کارگاه “ساخت مستندهای انسان محور” با حضور استاد صداقتی برگزار شد و در این کارگاه انواع مستند و موانع آن، چارچوب اصلی و حداقل ملزومات یک مستند خوب مشخص گردید.

▫️چهارمین جلسه کارگاه با موضوع سوژه یابی سفیران اربعین توسط زبان گویا و شیرین و با روایتگری استاد خانم توکلی با بهترین کلیدواژه های اربعین و شکار سوژه ها و معرفی چندین کتاب روایتگری و کنش جمعی به اتمام رسید.

▫️ پنجمین و ششمین جلسه کارگاه آموزشی “ساخت مستندهای انسان محور” با تدریس عملی و کاربردی استاد رضاخواه با عنوان خبرنگاری موبایلی برگزار شد. در این کارگاه؛ دوربین و انواع قواعد استفاده از دوربین موبایل، فیلم برداری و عکاسی با موبایل تشریح شد تا طلاب در مسیر سفر اربعین بتوانند بهترین سوژه ها را با کیفیت عالی عکسبرداری کرده و این لحظات معنوی را زیباتر ثبت کنند.

 

خبر های قبلی و بعدی

آخرین خبرها