Al-Mustafa International University
پنج‌شنبه | 26 | مهر | 1403

رویداد کتاب خوانی منظومه، حرکت و جريانی هوشمندانه و دقیق است

گنابادی نژاد

دیدار عوامل اجرایی رویداد کتابخوانی منظومه با حجه الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی.

به گزارش روابط عمومی جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی خراسان، حجة الاسلام‌والمسلمین حسینی مزینانی معاون فرهنگی تربیتی نمایندگی المصطفی در خراسان و عوامل اجرایی رویداد کتابخوانی منظومه با حجه الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد معاونت محترم فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی که با حضور ارزشمند جناب آقای حسین زاده مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی و جناب آقای نوربخش مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی برگزار گردید به گفتگو پرداختند.

حجة الاسلام‌والمسلمین گنابادی نژاد در این نشست گفت:این حرکت و جريان یک انتخاب هوشمندانه و دقیقی است و ضرورت‌ دارد که با قدرت و انسجام بهتری ادامه یابد.

معاون فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی افزود: سهم قرآن در تفکر و منظومه فکری مقام معظم رهبری بسیار برجسته است که حتما می‌بایست در این طرح مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: طلاب، اساتید و کارکنان جامعه المصطفی باید برای آشنایی با اندیشه‌های مقام معظم رهبری برنامه ریزی ویژه و مطالعه منظم داشته باشند.

در پایان ایشان به بیان راهکارهایی در جهت توسعه و نشر اندیشه های مقام معظم رهبری در سطح بین‌الملل پرداختند.

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست حجة الاسلام‌والمسلمین حسینی مزینانی معاون فرهنگی تربیتی نمایندگی المصطفی خراسان، ضمن تبیین ضرورت و اهداف این رویداد فرهنگی، به بیان گزارشی از طرح مطالعاتی کتب مقام معظم رهبری دامت برکاته که در نمایندگی المصطفی خراسان در حال اجراست پرداخته و اشاره ای به موفقیت ها و دستاوردهای آن داشتند.

در ادامه این نشست برخی از اساتید و طلاب به بیان نقطه نظرات خود در این حوزه پرداختند.

در پایان معاون محترم فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری و مدیر کل ارشاد و اداره کل کتابخانه های عمومی پیرامون حمایت‌های لازم در زمینه استمرار این طرح مواردی را بیان کردند.

خبر های قبلی و بعدی