Al-Mustafa International University
سه‌شنبه | 27 | شهریور | 1403

روز: 26 مرداد 1403 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

اخبار
سلسله نشستهای تربیتی بصیرتی با عنوان :اربعین گامی به سوی ظهور

▫️به گزارش روابط عمومی جامعه المصطفی خراسان، در آستانه برگزاری اربعین حسینی و اعزام کاروان طلاب ریحانه المصطفی به کربلای معلا، کارگروه فرهنگی تربیتی مرکز آموزش زبان و معارف به منظور آمادگی هر چه بیشتر طلاب “زائر اولی” مقطع تمهیدیه اقدام به برگزاری ساسله نشستهای بصیرتی با عنوان “اربعین گامی به سوی ظهور” می کند.

مطالعه بیشتر »
اخبار
 برگزاری دوره “آشنایی با سفر اربعین” در خوابگاه خواهران مجتمع آموزش عالی خواهران جامعه المصطفی نمایندگی خراسان

▫️به گزارش روابط عمومی نمایندگی المصطفی در خراسان، واحد آموزش های کاربردی بیان مجتمع آموزش عالی خواهران، دوره “آشنایی با سفر اربعین” را در خوابگاه خواهران برگزار کرد. در این دوره، کارگاه جایگاه اربعین و زیارت اربعین در روایات و فرهنگ تشیع و اخلاق در این سفر معنوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عصارزاده و با شرکت ۴۷ نفر از طلاب ملیت‌های پاکستان، هندوستان و افغانستان برگزار شد.

مطالعه بیشتر »
اخبار
برگزاری دوره “مستند سازی اربعین” در مجتمع آموزش عالی خواهران جامعه المصطفی نمایندگی خراسان

به گزارش روابط عمومی نمایندگی المصطفی در خراسان، واحد آموزش های کاربردی بیان جامعه المصطفی نمایندگی خراسان با همکاری صدا و سیمای خراسان رضوی، دوره “مستند سازی اربعین” را در مجتمع آموزش عالی خواهران برگزار کرد.

مطالعه بیشتر »
اخبار
برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مجتمع آموزش عالی خواهران المصطفی خراسان

به مناسبت شهادت خادم الرضا علیه السلام، شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، ویژه برنامه گرامیداشت شهدای خدمت با هدف تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام با حضور طلاب، اساتید و کارکنان خواهر با قرائت پیام تسلیت در مجتمع آموزش عالی خواهران جامعةالمصطفی(ص) العالمیة خراسان برگزار شد.

مطالعه بیشتر »
اخبار
پیام رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان با موضوع “بیان راه کارهای بزرگداشت و ابلاغ بین المللی پیام غدیر”

همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان پیامی با موضوع “بیان راه کارهای بزرگداشت وابلاغ بین المللی پیام غدیر” صادر کرد.

مطالعه بیشتر »