Al-Mustafa International University
جمعه | 10 | فروردین | 1403

پیام نوروزی رئیس جامعةالمصطفی العالمیه

🔹 پیام نوروزی رئیس جامعةالمصطفی العالمیه
▫️حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی با صدور پیامی آغاز سال جدید و تقارن آن با فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌
یا مقلّب‌القلوب والابصار، یا مدبّراللّیل والنّهار، یا محوّل‌الحول والاحوال، حوّل حالنا الی احسن‌الحال‌
با حمد و ثنا به درگاه خالق و مدبر هستی و درود بر ارواح نورانی انبیا و اولیای الهی به ویژه خاتم رسولان حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و عرض سلام به پیشگاه ولی عصر (ارواحنافداه)، فرا رسیدن سال نو را که با طلیعه‌ ماه مبارک رمضان همراه شده به همه مومنان به ویژه خانواده بزرگ المصطفائیان تبریک و تهنیت عرض می‌ کنم.
تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن فرصتی برای شادابی و نشاط و سرزندگی دل و جان بندگان خداوند است. همانگونه که در دعای تحویل سال برای آن که دل‌هایمان بهاری شود می‌خوانیم «حول حالنا الی احسن الحال»، در ماه رمضان نیز از خداوند می‌خواهیم که به لطف بیکران خود روح و جان‌ ما را الهی و ملکوتی نماید «اللهم غیر سوء حالنا بحسن حالک».
ماه رمضان، بهار قرآن و عبادت و ماه فرصت‌هاست و شایسته است که همه برادران و خواهران گرامی در جامعةالمصطفی با همت و تلاش و استعانت از انوار کلام الله مجید در مسیر تزکیه و خودسازی و تقرب به مبدا همه خوبیها گام برداشته و خود را برای مجاهدت در مسیر ترویج عالمانه معارف الهی و تبیین آموزه های اسلام ناب و گفتمان برگرفته از آن یعنی گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه جهان آماده کنند.
اینجانب خود و همگان به ویژه المصطفائیان عزیز را به استفاده هر چه بیشتر از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان و به ویژه شب‌های قدر و نیز بهره‌گیری از این فرصت‌ها در تثبیت و تعمیق هویت ایمانی، بصیرت انقلابی و رسالت حوزه ای خود دعوت می‌نمایم و در سالی که از جانب رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به نام سال مهار تورم و رشد تولید نامیده شده ، سالی سرشار از سلامت و کامیابی و بهروزی برای همگان آرزومندم.
اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من انصاره و اعوانه
علی عباسی
#بهارطبیعت‌_و_بهارقرآن
🔰متن کامل خبر
🌐کانال روابط عمومی/مرکز خبر المصطفی

خبر های قبلی و بعدی

آخرین خبرها