Al-Mustafa International University
پنج‌شنبه | 30 | فروردین | 1403

سخنرانی مقام معظم رهبری (حفظه الله) در حرم مطهر

🔻 رهبر انقلاب، امروز در حرم مطهر رضوی: بحث امروز من عبارت است از تحوّل، یعنی تغییر حال، تغییر وضع. ما تحوّل را از خدا میخواهیم لکن بایستی خودمان هم تلاش کنیم. تلاش ما است که موجب میشود خدای متعال تفضّلاتش را شامل حال ما بکند و این مطلوب را برآورده کند.

🔹 تحوّل یعنی دگرگونی. میخواهیم چه چیزی دگرگون بشود؟ مهم‌ترین مسئله این است.

🔹 دشمنان نظام اسلامی هم دنبال دگرگونی هستند. دگرگونی مورد نظر آنها درست نقطه‌ی مقابل آن چیزی است که مورد نظر ما است. آنها از این دگرگونی‌ای که مطرح میکنند ــ که متأسّفانه در داخل هم بعضی‌ها به تبع آنها یا به تقلید آنها همان حرف را با تعبیرات دیگری بیان میکنند.

🔹 آنچه که دشمن دنبالش هست و اسمش را دگرگونی میگذارد، آن عبارت است از تغییر هویّت جمهوری اسلامی. دشمنان ایران اسلامی، استکبار و صهیونیسم است؛ اینها با هویّت جمهوری اسلامی مخالفند. هدف آنها حذف همه‌ی چیزهایی است که مردم را به یاد انقلاب و به یاد اسلام می‌اندازد؛ اسلام ناب و اسلام انقلابی. آنها با تکرار نام امام مخالفند، با مطرح شدن تعالیم امام مخالفند، با مسئله‌ی ولایت فقیه مخالفند، با بیست و دوم بهمن مخالفند، با روز قدس مخالفند، با انتخابات جمهوری اسلامی و حضور پُرشور مردم مخالفند، با هر چیزی که نشانه‌ای از اسلام انقلابی و جمهوری اسلامی در آن پُررنگ است مخالفند؛ نظرشان تغییر این چیزها است. ۱۴۰۲/۱/۱

خبر های قبلی و بعدی