قال رسول الله (ص): ان لقتل الحسين (ع) حرارة فى قلوب المؤمنين لا تبرد ابدا. پيامبراكرم (ص) فرمود: براى شهادت حسين (ع)، حرارت و گرمايى در دل‌هاى مؤمنان است كه هرگز سرد و خاموش نمى‏شود. (جامع احاديث الشيعه، ج 12، ص556) ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد.
صفحه اصلی
صفحه نخست > معاونت ها و ادارات > مدیریت ارتباطات و بین الملل

مديريت ارتباطات و بين الملل
جامعة‌المصطفي(ص) العالميه با ربع قرن سابقه و پيشينه با برکت در مرکز جهاني علوم اسلامي و سازمان مدارس در عرص‍ة بين الملل قدم به دوران شكوفايي نهاده و نشانه‌هايي از رشد و بالندگي خود را به ناظران ارايه نموده و زمان بهره‌برداري از محصولات آن فرا رسيده است.
قرار گرفتن در مسير گسترش و پيشرفت دانش‌ها و ارتباطات، ضرورت هر چه بهتر سامان دهي و سازماندهي طلاب و دانش آموختگان را در عرصه‌هاي علمي، تبليغي ايجاب مي‌نمايد.
مديريت ارتباطات و بين الملل مجتمع آموزش عالي مشهد مقدس، براي رشد و بالندگي مجتمع با استفاده از تجارب، قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي موجود در راستاي تحقق سياستهاي اعلام شده در زمينه‌هاي بهره برداري از فرصت‌هاي تبليغي و گسترش فرهنگ ناب محمدي(ص) از سوي طلاب و دانش آموختگان خود در سراسر جهان تلاش و فعاليت مي‌نمايد.
سياست‌ها و اهداف
1- معرفی المصطفی(ص) به مراکز و شخصیت های داخلی و بین المللی با بهره گیری از فن آوری های اطلاع رسانی روز؛
2- دعوت از شخصیت ها، نهادهای داخلی و بین المللی وانجام امور تشریفات با هماهنگی مراجع ذی صلاح و بخش های مربوط؛
3- زمینه ساز برقراری ارتباط با مراجع عظام و شخصیت های برجسته و تراز اول حوزوی و دانشگاهی در داخل وخارج کشور؛
4- ارایه خدمات کارشناسی در زمینه ارتباطات و امور بین المللی به سایر واحدهای المصطفی(ص)؛
5- هماهنگی و همکاری با نهادهای برگزار کننده ها همایش ها وکنگره ها برای حضور فعال در آنها؛
6- تهیه و تنظیم وانعکاس اخبار و عملکرد مجتمع به مراجع ذی ربط و رسانه ها؛
7- صدور اعلامیه، بیانیه، پیام های تبریک و تسیلیت و اعلان مواضع رسمی المصطفی(ص) در قبال مسایل و حوادث جاری، داخلی، بین المللی؛
8- همکاری در شناسایی متقاضیان و افراد واجد شرایط تحصیل در المصطفی(ص)و معرفی آنها به سیستم پذیرایی المصطفی(ص)
9- برنامه ریزی و ساماندهی فارغ التحصیلان المصطفی(ص) در داخل و خارج کشور؛
10- پشناسایی و سازماندهی مبلغان، و انجام هماهنگی های لازم برای اعزام آنها؛
11- پیشتیبانی علمی و فرهنگی فارغ التحصیلان، مبلغان با رایزنی واحدهای مختلف؛
12- انتشار نشریه اطلاع رسانی؛
13- برنامه ریزی و زمینه سازی حضور مجتمع در نمایشگاه های استانی و سراسری؛
14- برنامه ریزی و زمینه سازی حضور طلاب در مراسمات و نشست های بین المللی؛
15- برنامه ریزی و اجرای کارگاه ها و دوره های آموزشی تبلیغ.

اداره ها:

 اداره روابط عمومی و بین الملل .

اداره تبليغ و بهسازي آموزش. 

اداره دانش آموختگان .