دفتـــــرریاست اهم وظایف: 1- دریافت نامه ها، اوراق، پروندهها و سایر مکاتبات رسیده به دفتر مدیریت و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها تا نتیجه نهایی؛ 2- پاسخگویی به مراجعات دفتر مدیریت و راهنمایی آنان به مراجع ذیربط؛ 3- ابلاغ دستورات رئیس مجتمع به اشخاص و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها؛ 4- تهیه و ارایه سوابق و پرونده های مربوط به جلسات، سمینارها و گردهمایی ها؛ 5- تهیه پیش نویس نامه ها و گزارش ها؛ 6- تهیه وتنظیم صورتجلسات مربوط به رئیس و پیگیری مصوبات آن؛ 7- پیگیری نامه ها و دستورات و کسب اطلاع از نتیجه آنها؛ 8- تنظیم و برنامه ریزی دیدار، جلسات و فعالیت های روزانه ریاست 9- انجام امور میزبانی جلسات و دیدارها 10- جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از اشخاص ومراکز |